Гарантії для клієнтів
При виборі сервісу доставки квітів важливо бути впевненим в підсумковому якості букета і професіоналізмі флористів. AnnetFlowers гарантує 100% результат, налагоджений сервіс, своєчасну доставку незалежно від напрямку. Крім високих стандартів роботи, компанія захищає права клієнтів, виконуючи заміну і повернення товару, грошей.
Переваги AnnetFlowers
Співпраця з клієнтом регламентується строгими нормами і вимогами.
Замовники компанії, крім різнопланового асортименту, отримують наступне:
- виключно свіжі квіти з щоденних завезенням від кращих постачальників;
- різноманітність місцевих і імпортних сортів;
- точне виконання замовлення;
- професіоналізм флористів;
- використання якісних, стильних матеріалів для оформлення композиції;
- оперативну доставку власною кур'єрською службою;
- 100% збереження і конфіденційність особистих даних;
- безпеку платежів, онлайн-переказів.
Над створенням композиції працюють кваліфіковані флористи. Завдяки цьому кожен, о котрій годині відповідає зображенням з каталогу. Збір презенту виконується зі свіжих квітів без пошкоджень і дефектів. При виконанні замовлення строго враховуються побажання клієнта. Дизайн букета відповідає останнім флористичним тенденціям. Майстри магазину працюють з професійним декором, що гарантує естетичний результат.
Особисті дані клієнта і одержувача не передаються третім особам, інформація використовується виключно для виконання замовлення. Транзакції здійснюються в зашифрованому вигляді. Дані по платіжних картах приховані.
Клієнтам також гарантована доставка кур'єрською службою від 3 годин. Замовникам доступна побутовій та іншій міжнародне перевезення в зручний час і за вигідними тарифами. Уточніть деталі у менеджера або ознайомтеся з умовами при оформленні заявки на сайті.
Процедура заміни, повернення товару і оплати
Форс-мажорні ситуації не можна передбачити, тому студія AnnetFlowers піклується про клієнтів, надаючи гарантії. Компанія несе відповідальність за результат.
- заміна товару
- Можлива в наступних випадках:
- отриманий букет несвіжий, бутони опущені;
- склад композиції на 50% або більше видозмінений, використовувані квіти не були узгоджені.
Протягом 20 годин після отримання невідповідного презенту заповніть форму зворотного зв'язку або рекламацію. До опису прикріпіть аерофотознімки. Також зв'яжіться з менеджером, щоб представник магазину швидше дозволив ситуацію. Коли кур'єр привезе оновлену композицію, в обов'язковому порядку поверніть невідповідний товар, навіть якщо букет зів'яв, зіпсувався і втратив презентабельний вигляд.
Імовірність зіткнутися з описаної проблемою мінімальна. Але компанія бере до уваги людський фактор, пробки та інші чинники, здатні спровокувати неприємну ситуацію.
Повернення товару з повною компенсацією
Підстави для повернення з наступною компенсацією:
- відмова від букета при отриманні, якщо той не відповідає очікуванням, відрізняється по оформленню;
- квіти частково зів'яли, виглядають несвіжими;
- композиція складається з квітів, які не узгоджені з замовником.
Якщо одержувач відмовився від букета під час кур'єрської доставки, адміністрація магазину оформляє запит на повернення. Кошти зараховуються протягом 5 робочих днів.
Якщо клієнт звернувся з претензією протягом 20 годин після доставки, повернення виконується за наступним протоколу:
- Замовник оформляє рекламацію з фото і відправляє її на пошту компанії.
- Замовлений букет назад повертається кур'єром, незалежно від стану композиції.
- При схваленні форс-мажору оплати повертається протягом 5 робочих днів.
Якщо протягом 20 годин після доставки квіти почали різко в'янути, клієнту слід дотримуватися аналогічного алгоритму. Інтернет-магазин поверне гроші або ж замінить композицію.
Виплата компенсації
AnnetFlowers повертає оплату в таких випадках:
- замовлення не доставлений з вини кур'єра або менеджера;
- одержувач відмовився приймати презент, тому що не сподобалася якість;
- замовник випадково двічі сплатив букет.
Гроші повертаються тим же способом, як і вносилися при оплаті (на карту, розрахунковий рахунок).
Інтернет-магазин захищає клієнтів, надаючи гарантії і законні підстави відстояти власні інтереси. AnnetFlowers регулярно покращує сервіс, що мінімізує ймовірність виникнення неприємних ситуацій. Для вирішення будь-яких питань зв'яжіться з менеджерами компанії по телефону, через email або Viber.